16 September 2015

Essence Shoplog


Het was weer eens tijd om wat herfst kleurtjes te kopen. Ik ga deze herfst de smokey eye look terug laten komen op mijn gezicht. De kleuren die je vooral deze herfst zult zien zijn groen en bruin. Een groen palette had ik nog dus vandaar dat er een bruine bij is gekomen. Ook was een nieuwe concealer hard nodig en een smokey eye pencil en een nieuwe blush. Meestal pak ik wel van verschillende merken maar ik ben toch dol op het merk Essence! Ik heb dingen gepakt van Essence die ik nog nooit had gebruikt dus ik ben gelijk gaan kijken!





Dit palette leek me wel mooi. Ik zag de Nude kleuren en zo'n soort palette had ik nog niet. Van dit soort paletjes heb je er meerdere van essence. Vanuit deze serie zijn er 5 nieuwe verschenen: all about bronze, all about Nude, all about roses, all about greys en all about vintage. Hier kun je heel makkelijk een smokey eye look maken maar aangezien je hier verschillende soorten shadows hebt is een echt smokey palette makkelijker. Hier vind je namelijk matte kleuren, metallic en glanzende kleuren. Wel een aanrader maar niet voor smokey eyes. Te koop voor €3,99





Erg leuke blush voor als je nog wil na genieten van de vakantie. Dit is een heel zomerse teint met de kleuren oranje en roze. Ik heb een best lichte huid en deze valt dus best op. Maar mijn bril zorgt ervoor dat dat minder word. Van deze blush heb je twee verschillende varianten de heat wave (dat is deze) en de pinky flow. Heel erg leuk in gradatie en frisse kleuren. Te koop voor €3,60




Een van de nieuwste producten van essence. Deze eyeliner is speciaal voor een smokey eye effect te maken. Het is een soort potlood alleen net met een vochtig randje eraan. Het werkt nu erg fijn maar ik ben benieuwd als ik verder ben met het potlood en ik kom tegen het dikke einde aan hoe ik dat ga doen.. dus tot nu toe is het een fijn product. Te koop voor €2,59



En als laatste de concealer! Ik ben er heel erg blij mee. Het blijft goed zitten en het dekt heel erg goed. Ik heb veel last van paarse en bruine plekken onder mijn ogen en hier kan ik het helemaal mee dekken. Het was even uitzoeken hoe dit werkte. Je moet aan het einde draaien en dan komt uit de tube een vloeistof. Het word tussen het kwastje eruit gehaald dus je kan het gelijk met een kwastje aanbrengen. Deels handig maar als je een speciaal kwastje hebt niet echt top. Te koop voor: €2,-






Ik hoop dat jullie wat wijzer zijn geworden van deze producten. Ik heb deze allemaal bij de kruidvat gekocht. Alle winkels van kruidvat hebben een verschillend assortiment dus ik kan niet met zekerheid zeggen dat ze deze bij jullie in de winkel hebben. Maar zeker een kijkje waard!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...