02 July 2015

Vakantie To Do

Het is alweer bijna zomervakantie, en ik ben heel erg veel van plan om te gaan doen! Ik heb een redelijke lijst gemaakt met wat ik ga doen maar dat is buiten werken om. Natuurlijk heb ik ook wat dagen dat ik moet werken. Het meeste is op woensdag en op vrijdag maar ik weet nog niet helemaal hoe mijn rooster in elkaar zit. Het is nu nog even goed leren voor de proefwerkweek en ook nog voor mijn theorie examen voor mn autorijbewijs. Ik wil dus even een lijstje hier klaar gaan maken met what to do en dat ik dat daarna ook nog even over kan schrijven. Ik zit er ook aan te denken om misschien over te stappen naar een andere blog op wordpress or something. Maar dat weet ik nog niet.

HOLIDAY LIST:


  • Werken
  • Tekenen
  • Vloggen per dag 
  • Speciale vlog iedere... uhh donderdag.
  • DIY video's maken
  • Op vakantie naar duitsland
  • Naar Walibi
  • Naar de Halloween Fright Nights
  • Naar de Efteling
  • Geld sparen
  • Naar de Primark
  • Naar een grote stad met een vriendin
  • Lekkere recepten maken
  • Fotografie oefenen
  • Als theorie heb gehald Praktijk leren voor autorijbewij



1 comment:

patricia said...

Leuke blog met een hoop informatie. Zeker de moeite waard om vaker je blogs te bekijken!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...