11 September 2015

Magazine Review #1 Grazia

Een nieuwe column wat ik elke maand wil doen op de 11e van de maand. Ik ben erg dol op tijdschriften en ik vind het erg leuk om nieuwe te ontdekken. Het is erg moeilijk om een tijdschrift te kiezen die bij jou hoort. Vandaar dat ik een speciale column wil beginnen over alle tijdschriften die er zijn. Van kinder tijdschriften tot tijdschriften voor volwassenen over koken, huis, tuin en mode. Laat weten in een reactie welke tijdschrift volgende maand aan bod moet komen!




Deze maand is de GRAZIA aan de beurt. De Grazia sprak me gelijk aan omdat ik enorm fan van Chantal Janzen ben. Het leek me een leuk tijdschrift met een pakkende voorkant. Het is erg simpel en er staat duidelijk op wat er in het tijdschrift geschreven staat. Ik ben ook erg blij dat er niet allemaal verschillende kleuren opstaan en dat het niet druk is.



Mode mag natuurlijk niet ontbreken in een vrouwen tijdschrift. Er staat enorm veel inspiratie in voor de laatste mode. Wat ik vind is dat het ook voor iedereen is en niet alleen voor de vrouwen boven de 25/30 wat je vaak ziet. Ik zie zelf ook heel veel leuke dingen voorbij komen en het staat ook leuk geschreven. De foto's zijn mooi, duidelijk en van top kwaliteit. Er staan duidelijk prijzen bij hoeveel alles kost en iedere maand is er weer wat nieuws bij.




De musthaves zijn ook weer van de partij. Wat ik erg jammer vind is dat het vaak kleding en accessoires zijn die redelijk prijzig zijn. Op deze pagina verschild het van €63,- tot €535,- en dat is wel een dingetje in het tijdschrift. Het is erg leuk om inspiratie op te doen maar om nou laarsjes van 535 euro te kopen zie ik niet echt zitten. Wel kun je hierbij een soort gelijke vinden die van betaalbare prijsklasse zijn en voor tieners ook leuk is om met de mode mee te lopen.



Het laatste nieuws van alle celebs mogen niet gemist worden. Ook weer de grote hit show Expeditie Robinson wordt erin vernoemd. Het bekende nieuws trekt sowieso veel mensen aan en dat maakt dit een erg leuk tijdschrift.



Als je geen grote lezer bent is dit niet echt een aanrader. Ik vind lange teksten lezen over BNN'ers wel erg leuk, maar ik snap als je het niet jou ding is. Het is een een geweldig interview met alle details en al het nieuws van een Celeb. Er staan hele mooie foto's in en ik heb ook geen spijt van deze aankoop.


Het is een erg leuk tijdschrift maar ik raad het aan om het te kopen als je wat ouder bent. Het is echt voor mensen rond de 19+. Het is een dik tijdschrift met veel tekst en de kleding is wel meer voor wat ouderen. Ik raad dus niet een 12 jarige aan om dit te kopen, tenzij je dol bent op lezen haha. Ik geef complimenten aan de redactie/directie voor de inhoud, opmaak en op de teksten. Top tijdschrift en te koop bij de meeste boekhandels.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...