30 April 2015

Blogboekje :)

Ik heb zoveel te doen en zo veel te vertellen! Ik heb nu een boekje gevonden wat ik leuk kan gebruiken voor samenvatting-achtige stukjes op te schrijven. Voor mij is het dan veel makkelijker typen anders zit ik echt uren te denken wat ik allemaal moest schrijven... wauw wat een Nederlands. Vandaar dat ik dit blog-boekje nu ga gebruiken.


Het is een leuk schattig boekje en ik vind de bloemen erop opzich wel leuk... alleen vind ik het te donker en niet bij mij passen.





Ik wil het een Mixed Media look geven. Voor de gene die niet weten van mixed media is: Mixed media is een soort kunst/art/alles wat je leuk vind. Je maakt het met alles wat je wil en leuk vind. Ik heb een keer schilderijen gemaakt, schetsboeken gepimpt en mijn agenda opgeleukt. Je kunt er vanalles mee doen. Ik had bv.  mijn schetsboeken roze geschilderd en met blauw metallic verf eroverheen geschilderd, daarop had ik met een soort gips-pasta-achtig spul vlinders en bloemmetjes erop gemaakt en die ook weer roze geverft, daar bovenop een jurkje en vlinders (die dingen waren ook echt 3D vlinders en een stoffen jurkje) erop geplakt. 
Dit wil ik ook met dit boekje gaan doen alleen niet heel erg uitgebreid.

In mijn boekje staat nu helemaal niks. Ik had er wat dingetjes ingetekend maar die heb ik eruit gescheurd... die waren toch heel lelijk 0:) Ik wil er dus vanalles in schrijven: Wat ik voor posts wil maken, wat ik die dag gedaan heb, leuke lijstjes met top 10 leukste, slechtste of beste...., en nog allerlei andere berichten. Ik heb nog zat te schrijven in mijn boekje ik wil ook echt dat dat ding vol komt :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...