30 April 2015

May Goals

Het werkt zo goed mijn blogboekje! Ik had nu dus alvast een idee om te gaan plannen wat ik in mei wilde gaan doen :D



Het eerste wat ik ga doen is natuurlijk mijn VERJAARDAG VIEREN!!!! Morgen word ik namelijk alweer 17 jaar. En daarom ga ik samen met een vriendin naar de efteling :D Ik heb er zoveel zin in! Ik ben zo erg benieuwd of het morgen mooi weer word het heeft helaas vandaag de hele dag geregend :( Maar ja je kunt er verder niks aan doen. En je bent maar een keer per jaar jarig. Zondag vier ik mijn verjaardag met familie... en met vrienden ja.. doe ik eigenlijk niks, niet zo heel veel zin in dit jaar, heb het al druk zat. Verder ga ik ook proberen de theorie van mijn auto rijbewijs te halen. Dit had ik vorig jaar met kerst als cadeautje gehad. Dus ja... het word tijd dat ik op examen ga. Ik wil ook echt goed mijn blog bijhouden aangezien het nou vakantie is en dus makkelijk op de dag te schrijven is.. maar als ik straks over 2 weken weer school is word het toch wat drukker met huiswerk maken, theorie leren en dan op maandag ook nog naar repetities van trappaf. Ik heb maandag wel geen tekenlessen meer dus dat scheelt ook al weer die dag. Ik ga proberen verder te werken aan mijn fursuit. Ik ben er al heel erg lang mee bezig, alleen heb ik dus gewoon totaal geen tijd om dat pak af te maken. Ik heb nu een handje bijna af en verder moet ik nog alles doen. Ik zou zo graag willen dat ik daar veel meer tijd voor had. Het is erg leuk om in zo'n pak rond te lopen op verschillende events. Zeker voor de kleine kindjes is dat heel erg leuk. Ook komen er nog heel wat leuke films in de bioscoop die ik wil zien: Jurassic World, It Follows, Pitch perfect 2, Poltergeist, Minions en Magic Mike XXL. En als laatste wil ik een fotoshoot sessie gaan houden met mijn vader. Hij doet namelijk veel aan fotografie en toevallig had ie een tijdschrift gekocht of ja van mij gekregen voor z'n verjaardag met hoe je portret moet fotograferen. En jaaaa ik als enige dochter vind het natuurlijk niet erg om als model te poseren haha.

Zat te doen dus!
En wat zijn jullie plannen voor deze maand?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...