28 April 2015

Budget Revieuw: Macaron Peel off Mask

Een lange tijd geleden was een vriendin van me jarig en ik had een verzorgings pakket voor haar gekocht... Natuurlijk had ik voor me zelf ook wat maskertjes mee genomen. Vandaag besloot ik om er eentje te proberen: Dr. Van der Hoog Little Mademoiselle Macaron Peel off Mask. 







Verpakking:

Het is een enorm leuke, kleurige verpakking. Het laat duidelijk zien wat de inhoud is. De verpakking is in 2 delen verdeeld zodat je het kan delen met je vriendin... of natuurlijk 2x voor jezelf gebruiken.
Op de achterkant staat een hele duidelijke beschrijving wat je moet doen. 


Werkwijze: 

Dit masker moet 15 - 20 minuten op je gezicht rusten in een dunne laag. Je moet wel goed je haarlijn, wenkbrouwen en ogen vermijden want op het einde moet je het masker eraf trekken. En ja uit ervaring is het niet heel erg prettig als er dan wat haartjes aan vast blijven hangen. Na ongeveer 20 minuten is het hele masker gedroogd en moet je het langzaam eraf trekken waarbij de dode huidcellen mee worden weggehaald. 

Het Masker:

Het masker is een hele dikke paarse pasta wat je makkelijk op je gezicht kunt aanbrengen. Omdat het zo dik is is het makkelijk rondom je ogen, mond en haarlijn aan te brengen. Het masker zelf ruikt naar mijn mening niet echt naar macarons maar meer naar bessen. Het ruikt wel erg zoet wat wel weer heel erg lekker is om te ruiken. Je moet hierbij goed je haren naar achter binden (als je lang haar hebt) want je hebt heel makkelijk dat je haren vast gaan plakken. Dus ik raad aan om een haarband EN elastiek in je haar te doen. Als het er eenmaal op zit is het erg prettig om aan te voelen, je voelt het namelijk heel langzaam hard worden en in je huid trekken. Na ongeveer 5 minuten begint het met opdrogen en jeukt het een beetje omdat sommige harde stukjes los beginnen te laten. Na 10 minuten is het masker al bijna helemaal droog.. en dat voelt zo fijn als het masker droog is. Het zit strak op je huid.. en ja het voelt gewoon heel erg fijn :) 

Eraf halen:

Als heel het masker na ongeveer 20 minuten droog is kun je het zo makkelijk van je gezicht afhalen. Ik had een aantal te dikke plekken erop zitten die aan mijn gezicht bleven plakken. En ja ook een deel in mijn wenkbrauw. Als het in je haar zit kun je het er heel makkelijk uithalen door met een nat washandje er een paar keer voorzichtig overheen te gaan. De restjes van het masker zien er wel raar uit. Net of je een deel van je huid eraf haald. Je houd ook echt zo'n vel over.
Dit ziet er zo raar uit XD


Eindresultaat:

Een hele zachte gladde huid. Dit is echt een aanrader als je een zachte huid wil. En voor mijn nog eentje om nog een keer te gebruiken. 


Ik denk wel dat jullie deze kende dit is al best wel een oud masker en op veel plekken verkrijgbaar. Ik vond het gewoon leuk om jullie deze aan te raden omdat het een super fijn masker is. Het is voor alle huidsoorten, dus als je een droge huid hebt word je huid er niet droger van. Ook als je een vette huid hebt is dit een fijne om iets minder vette huid te krijgen. Dit masker is te koop bij Kruitvat en Etos voor €1,89



Liefs,
Maud

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...