27 April 2015

Kingsday 2015

Wauw wat een enorm drukke dag vandaag! Om 10 uur ging de wekker waarna ik snel moest eten, makeup opdoen, aankleden, etc etc. Snel even eten en dan daarna gelijk naar het dorp om te kijken op de rommelmarkt en bij het kraampje van toneel kijken waar ik opzit! Om 1 uur had ik namelijk afgesproken dat ik zou helpen achter de bar op het feestplein. 



Op het begin was het helemaal niet druk echt totaal niet!! 




Maar na ongeveer anderhalf uur wel. Toen kwamen er optredens van Dries Roelvink en Rene Schuurmans. Ik heb er maar heel weinig van mee gekregen omdat het toen wel enorm druk aan de bar was. Toen was het om 7 uur alweer tijd om een frietje te pakken met een frikandel en door te gaan naar de repetitie van toneel... Ja ik snap het ook niet dat het doorging.. Maar ja we hebben de repetities nodig. 11 uur thuis van trappaf (zo heet de vereniging) en ik moet zeggen dat ik nu behoorlijk ben afgebrand. 
Dus voor iedereen... Weltrusten xx

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...