26 April 2015

Bored day.. grmfl!

Dit was wel echt een van de saaiste dagen uit mijn hele leven. Na een tijdje ben ik toch maar naar de stad gegaan. Mijn leven voelt ook saai aan op zo'n dag. Niemand heeft tijd, of zin om iets te gaan doen en dan moet je jezelf maar gaan vermaken. Ik zou echt graag dichter bij een grote stad willen wonen net als Amsterdam, Utrecht of zoiets. Dan kom je in de stad en dan is er blijkbaar voorbereiding voor koningsnacht. Wil je er graag heen kan niemand mee... fijn.. maar niet heus. Ik had vandaag wel weer genoeg tijd om mijn make-up eens goed te doen en iets totaal anders te proberen. Vandaag had ik meer besteed aan mijn ogen. Normaal dan is het alleen wat eyeliner en mascara. Ik had nieuwe mascara gekocht van NYC. En wauw die werkt zo fijn!
Het borsteltje heeft hele dunne kleine haartjes waardoor je wimpers niet aan elkaar plakken. 
Hij dekt goed en klontert totaal niet. 

In de stad was het ook niet echt een feest. Het was enorm druk vanwege Tilburg zingt live. Er werd veel opgebouwd en in je eentje daar rond baggeren was ook niet bepaald gezellig. Ik ben alleen even naar de Claires geweest om te kijken of ze nog wat aanbiedingen hadden. Nu is het in tilburg, ik weet niet hoe het zit met de anderen winkels, 3 halen 2 betalen voor sieraden en haar accessoires dus ja... toch nog teveel uitgegeven. Maar wel hele leuke dingen gekocht:





De bloemen haarband is wel echt mijn favoriet samen met de #selfie pet! Leuk om te dragen op festivals en omdat ik een bril draag met bijna -8 zet ik niet snel zo een een zonnebril op en na mijn smaak vind ik de zonnebrillen op sterkte niet bij mij passen. Dus een pet komt bij mij leuk uit. 

Morgen is het koningsdag en dan gaat het wel erg leuk worden de dag. Drukke leuke dag met eerst op de rommelmarkt snuffelen, daarna achter de grote bar helpen tijdens het feest en dan van 8 uur tot half 11-11 uur 's avonds nog repetie van toneel! 
Heb er zin in morgen.

X

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...