02 May 2015

Dagje efteling voor mijn verjaardag!

Gisteren was echt een hele leuke dag! Samen met mijn vriendin Yoica zijn we naar de Efteling geweest in Kaatsheuvel. Het was een enorm mooie dag, rond de 15 tot 20 graden zeker. Het enige probleem waar we toch weinig last van hadden was dat het park enorm vol was. Heel Duitsland en Belgiƫ zijn vrij dus die waren er ook :)

Sprookjesboom


Niet dat ik nog nooit naar de efteling ben geweest hoor. Voor mij is het ongeveer... 30 minuten met de auto en ongeveer een uur fietsen. Dus ben al best vaak daar naar toe geweest. Maar dat maakt niet uit het is altijd leuk om even een foto te maken op een mooie paddestoel :P




Het was echt een leuke dag we zijn bijna overal ingeweest. Soms was het gewoon te druk om ergens in te gaan vandaar dat we sommige rustige dingen 2x hebben gedaan. Er waren ook meer acteurs in het park zelf dan normaal. Bij het stuk van de Fata Morgana stonden een aantal arabieren en overal in het park waren mensen van Ravelijn. Mijn favorite attractie is en blijft toch echt Droomvlucht. Een super mooie rit door een wereld vol elfen en trollen. Je rijd in een hangend karretje door verschillende scenes heen waar je huizen, dieren en elven ziet. 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...