03 May 2015

Pink dip dyed hair!

Hoe ik mijn haar wil.

Oohh dinsdag is het zo ver! Ik ga mijn haar voor de helft roze verven!! Ik ben heel erg benieuwd en ik heb er heel erg veel zin in. Ik heb mijn haar nog nooit op deze manier geverfd alleen geblondeerd en ombre. Maar dit... ik ben heel erg benieuwd. Ik was heel erg aan het twijffelen of ik het uberhaupt zou doen en welke kleur ik zou kiezen. Ik moest kiezen uit: Donker roze, pastel roze, paars, turqoise en blauw. Het was echt een hele moeilijke keuze. Uiteindelijk werd de keuzen tussen pastel roze en turquoise. Ik ben zo opgewonden hierover ik kan haast niet wachten om het zo te verven! Ik hoop wel dat het een beetje opvalt het roze dat het ook echt roze is. 


Ik vond het eerst echt niks. Ik was heel erg bang op negative reacties, dat ik uitgelachen werd en al dat soort dingen. Maar dat heeft er heel erg mee te maken dat ik vroeger heel erg veel gepest ben. En dat heeft me heel erg kapot gemaakt. Ik ben vaak zenuwachtig als ik bij andere ben, ik durf niet veel te zeggen omdat ik bang ben dat ik wat verkeerds tegen iemand zeg. Ik heb ook bij "over mij" staan dat ik een vlog misschien wil beginnen maar door die onzekerheid en de zenuwen is dat de reden om het niet te doen. Ik wil het zo graag maar ik durf het gewoon niet. Als ik wat zelfverzekerder ben wil ik het uiteinelijk wel gaan doen. Ook als ik een betere camera heb waar ik fastoenlijke filmpjes mee kan maken wil ik er mee beginnen.  Maar ik wacht er toch nog zeker een maand mee. 

Als dit een succes is wil ik het de volgende x turquoise/blauw verven! Dat vind ik ook heel erg mooi. Dit roze is nog wat rustiger om mee te beginnen vandaar dat ik daarna turquoise wil verven. Ik vroeg op facebook wat nou een mooiere kleur was, roze of turquoise en bijna iedereen zei wel turquoise... dat was mijn keuze om mijn haren roze te doen! 

Dit zou ik zo graag willen!


Ik pak turquoise later omdat het toch wat opvallender is en riskanter. Maar het is een vrolijke kleur en het kan ontzettend mooi gecombineerd worden. Zeker dit met die kleurovergangen. Als het echt gaaf is wil ik heel mijn haar kleuren maar dat wil ik of volgend jaar doen of pas na een aantal keer dip dye verven. Het moet ook wel op mijn werk kunnen. Ik had het in de groep van het werk gestuurd en hun vonden het wel gaaf. Maar sommige bedrijven willen geen gekleurd haar in de winkel. Voor mijn vervolg opleiding maakt het helemaal niet uit want het is creatief en je moet er fantasy voor hebben en dan is dit al helemaal leuk. 

Hierna wil ik naar het St. Lucas in Eindhoven en daar hebben heel veel mensen alternatieve kleren en gekleurd haar dus ik ga me daar echt thuis voelen.

Zouden jullie ooit gekleurd haar nemen en zo ja welke kleur?

Love,

Maud

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...