17 May 2015

Enorm drukke week!

Maandag:

Maandag was een normale schooldag. Lessen, toetsen en een dag die tot half 4 duurt. Na school was het flink wat huiswerk maken en leren. Helaas was ik pas laat klaar om die dag nog wat te schrijven. Die avond had ik ook nog een van de laatste repetities van toneel, die tot half 11 duurde. Ik heb een soort van verslaving gekregen aan de serie Once Upon a Time, door die verslaving kijk ik zeker iedere dag of ja probeer ik iedere dag wel een aflevering te kijken om bij te zijn als de serie weer begint. Vandaar dat ik die dag geen tijd had om te schrijven.




Dinsdag:

Dinsdag was een drukke schooldag. Toetsen, toetsen en nog meer toetsen. Woensdag hadden we ook nog een toets dus moest ik daar voor leren. Ook moest ik nog leren voor mijn auto theorie dus kwam ik ook niet echt aan schrijven toe. Ik had een lekker gebakje op waar ik het recept van had gevonden.
Dus daar om had ik er maar voor gekozen om die met jullie te delen. Ook die avond was het tijd voor OUaT*.

*even een afkorting voor Once Upon a Time hihi :3


Woensdag:

Spannende dag! School als eerste natuurlijk en dan die avond was het generale repetitie! Alles moest precies en perfect lopen. Natuurlijk zijn er dan wat mini foutjes en wat iets grotere maar dan wet je ook precies wat je moet doen. Maak je een foutje met je tekst moet je die terug oppakken door te improviseren. Het wsa erg leuk om te doen en zeker de spanning die je dan hebt omdat je weet dat je de volgende dag een officiele voorstelling hebt! Ook die avond weer OUat!!! ♥



Donderdag:

SPANNNNEEEEENNDDDDDDD!! Eindelijk is het dan zover. Na 5 maanden repetities houden is de dag van de voorstelling aangekomen. Ik moest om half 12 aanwezig zijn voor sound checken, make-up en kleding aan te doen. Het is mijn eerste jaar bij Trappaf en wist dus niet hoeveel mensen er zouden komen. Ongeveer 200-300 mensen komen er meestal kijken per voorstelling.. toen we hoorden dat er al 250 reserveringen waren was iedereen al best geschrokken van het aantal. De voorstelling begon zelf om half 3 alleen toen het half 3 was kregen we maar niks te horen dat het begon. Blijkbaar stond er nog een mega lange rij met mensen die kaartjes wilde kopen. Wat echt geweldig was om te horen. Na een kwartier wachten moesten er nog eens 200 stoelen bij gezet worden omdat er plek te kort was. Uiteindelijk begon de voorstelling om 5 voor 3 en zaten er ongeveer 800 mensen. Was echt geweldig om te doen.



Vrijdag:

Pfff.. toen ging de wekker om 6:15! Ik had met een vriend afgesproken dat we foto's zouden maken in de hoge veluwe. En wil je een beetje wilde dieren zien moet je er vroeg zijn. We vertrokken om kwart over 7 en kwamen aan om half 9 zoiets. We hebben 3 herten gezien wat echt prachtig is. Ik moet gelijk denken aan de disney film Bambi :) We hebben in totaal 8 uur gelopen wat echt enorm zwaar was. Daarna nog gaan eten bij een leuke boerderij.



Zaterdag:

WERKDAG! Echt een werk dag! Ik moest om half 7 beginnen en ik was ongeveer om 3 uur klaar zoiets. Daarna is het even douchen en eten. Ik moest om half 8 8 uur klaar zijn met wat nette kleding aan doen en mijn make-up goed erop doen. Ik had namelijk om 8 uur een personeels veest vanwege het 90 jarige bestaan van het bedrijf waar ik werk. Was echt een geweldige avond. Het was ook iets te laat geworden. Ik kwam pas om half 3 in de nacht thuis. Ik sliep pas om half 4 ik was te moe om te slapen en ik had iets te veel gedronken dus was in slaap komen redelijk lastig hihi.



Zondag:

Dus... Een beetje brak van het drinken van de vorige dag. Ik werd om half 11 wakker en moest om 12 uur alweer bij het natuurtheater staan voor de voorstelling van vandaag. Het was echt een heel zwaar opstart probleem. Ik had hoofdpijn, ik was moe, lui, zwaar hoofd en ik was ontzettend traag. Na een lekker bakje koffie ging het opzich redelijk goed. Deze keer waren er 500 mensen in het publiek aanwezig. Ook weer een goede voorstelling dus. Na de voorstelling hebben we met zn alle even op het terras gezeten om bij te komen van de geweldige voorstelling.


Een geweldig drukke week dus. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...