18 May 2015

About me Tag


Wat is je naam?: Mijn naam is Maud de Laat

Hoe oud ben je?: Ik ben op 1 mei 17 jaar geworden :)

Waar woon je?: Ik woon in Oisterwijk in Noord-Brabant

Als je op je eigen zou wonen waar zou je dan willen wonen?: Ik wil of in Amsterdam wonen of ik zou naar Amerika willen gaan.

Favorite vakken op school?: Mijn favo vakken zijn Gym en Engels

Wat is je favoriete drinken?: IceTea Green Tea

Wat is je favo liedje op dit moment?: Ik ben echt dol op Disney liedjes dit moment maar mijn top 40 liedje is toch wel Lean on Me van Mayor Laser.

Wat is je Favo food?: Simpel.. Spaghetti!

Wat is het laatste wat je hebt gekocht?: Mijn Nikon Coolpix S9900


Wat is je Favo boek dat je hebt gelezen?: Sevenster.. Vol met Fantasy en spanning.

Wat is je Favo Kleur?: Roze en Turqoise.

Heb je een huisdier?: Jaaaa een hondje, Okki. Een boomertje van 13 Jaar.

Favo Perfum?: Chanel No 5.

Favoriete vakantie?: Mijn reis naar Amerika!!!

Ben je getrouwd?: Nope

Heb je een vriendje?: Nee nog steeds vrijgezel :3

Spreek je andere talen?: Ja ik spreek Engels, Duits, Frans, een pietsie beetje Japans.

Heb je broers of zussen?: Nee, maar ik beschouw mijn hondje als mijn kleine broertje ♥

Wat is je Favo winkel?: Ik heb echt geen idee... ik denk toch de primark of de online winkel 
Large.

Favo restaurant?: Kriti, Royal Palace, Onze Wereld, May Thai en Japans restaurant waar ik de naam niet van weet :)

Favo Blog?: Van Teske de Schepper ♥

Favo Movie?: HARRY POTTEERRRRR!!!

Favourite TV show?: Ik ben nu helemaal in de ban van Once Upon a Time!! Ik kan geen moment zonder die serie! Ik vind het geweldig bedacht! Rumpelstiltskin is ook echt mijn favo Character daaruit. Ook vind ik The Walking Dead geweldig!!!

PC of Mac?: PC

Welk mobieltje heb je?: Witte iPhone 4S

Kun je koken?: JAAA I LOVE COOKING ♥


Als je een fantasie wezen zou mogen zijn wat zou je willen zijn?: Ik denk of een Elfje/Fee of een Vampier! Als ik maar kan vliegen en kan toveren:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...