07 May 2015

Time to relex!

Pff wat een drukke week! Veel aan het leren voor mijn auto theorie en dan ook nog thuis vanalles doen. Tijd voor het uitproberen van mijn nieuwe beauty pakket! Ik was in de douche gegaan en als eerst het Therme douche pakket gebruikt.
  



Het pakket bevat een soort douche gel, body scrub mask en een body mist.
Het is een heerlijk pakket met hele zoete frisse geuren. Ik heb hem gekocht bij de Etos voor €14.99 best wel een koopje dus. Het zijn verschillende geuren en redelijk grote verpakkingen, zeker de body scrub mask. 

Lees verder voor de hele revieuw!


Japanese Sento Shower Satin


Echt een heerlijke zeep dit. De geur is werkelijk zo lekker. Het is een combinatie van sakura bloessem en verschillende soorte fruit. Toen ik het tubetje zag dacht ik dat het niet zo'n hele sterke geur zou zijn maar daar heb ik me best wel erg in vergist. De geur ruik heel erg sterk. Hij schuimt ook heel erg goed en voelt zacht aan als je hem op je huid aanbrengt. Na dat je je met deze zeep heb gewassen voelt je huid zacht aan en ruikt je heel erg lekker. Je hoeft hierna niet perse iets van creme op te doen voor een geurtje aan te brengen want dit is wel zo sterk dat het niet eens lekker is als je deze geur met een andere gaat combineren. Deze raad ik echt heel erg aan. 


Japanese Sento Body Scrub Mask

 

 Ik ben echt verliefd op deze scrub! Ruikt lekker, maakt je huid ongeloofelijk zacht en de scrub doet echt heel erg zijn werk. Het is echt een hele grote pot dus je kunt er heel erg lang mee doen. In de scrub zit wit klei verwerkt die dient als maker. Je moet dus eerst even onder de douche je huid nat maken en daarna moet je de scrub aanbrengen en even een paar minuten laten zitten. Het ene kleine puntje vind ik dat de korrels best ruw zijn en soms als je net te hard schuurt rode strepen achter laat.
Maar verder... Top product!!





Japanese Sento Energizing Body Mist



Deze heb ik nog niet echt gebruikt. De geur is iets minder lekker dan de andere want het ruikt meer naar bloessem alleen. Ook plakt het best erg als je te veel op een plek spuit. Verder is het wel een hele verfrissende spray en dus handig om mee te nemen als je op een warme dag een keertje weg gaat of als je ergens bent waar je veel moet zweten. Dus deels wel en deels niet aan te raden. 

Maar ik heb echt geen spijt gekregen dat ik hem heb gekocht dit pakket. Het is een heerlijk pakket wat zeker de moeite waard is om hem een keer te proberen!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...