05 May 2015

Nieuw Beauty pakket!!

Helaas kon ik gister geen post schrijven! Internet doet het voor geen meter en echt tijd had ik ook vrij weinig. Gisteren was ik pas laat uit bed en ben ik het dorp ingegaan voor te kijken wat ik met mijn cadeaubon kon doen van de etos. Was behoorlijk moeilijk om te kiezen omdat veel vrij duur is. Ik had 28.- om te besteden en dacht bij mezelf: "dit keer ga ik eens geen make-up kopen". Ik heb echt veelste veel make-up en moet eens meer gaan kijken naar verzorgings producten. Die zijn duur dus kan ik die makkelijk met zo'n bon kopen. En dit is dan het setje wat ik allemaal heb gekocht: (ja ik heb van het overige geld een lipstick gekocht)

M'n pakketje♥

Het badkuipje bestaat uit een lipbutter met een blueberry macaron smaakje, douchegel met strawberry geurtje en een bodybutter met raspberry smaakje. In het badkuipje staat ook nog een knalrode lipstick die ik heb gekocht.. het enige make-up product ertussen :D. 
Langs het badje staat een klein doosje met lipbalm met chocolade smaak en daarboven bodybutter met koekjes geur♥ 
Last... in het grote Therme pakket zit links douche Satin met bloessem en fruit geurtje.... ik heb echt nog nooit zo iets lekker geroken! Daarlangs staat een grote pot met scrub mask voor op je lichaam. Ruikt heel erg naar bloessem! Hmmmm zoo lekker!! En als laatste moest ik ook echt even kijken wat het was. Maar er zat een klein spuitflesje in met een body mist. Het is puur voor op je lichaam te sprayen en dan ruik je lekker. 
Ik ben ontsettend blij met mijn pakket! Ik was echt toe aan een aantal nieuwe dingen. En vanaf nu is Therme echt mijn favoriete merk. Het ruikt zo lekker en de producten zijn super goed. Maar daar vertel ik nog wel een keer over..




Eergisteren had ik verteld dat ik vandaag mijn haren zou verven! Helaas is dat niet helemaal door gegaan. De winkel was opslot waar we de verf moesten kopen en gister had de kapper geen tijd om spullen te halen ivm zijn werk. Daarom zijn we maar vast mijn haren gaan blonderen, dan hoeft dat morgen allemaal niet meer, want morgen moeten we eerst naar de winkel na 5 uur omdat mijn kapper nog eerst moet werken, en daarna moeten we alles er nog in zetten. Het blonderen zelf is echt al heel erg gaaf gelukt. Hij zou het in eerste instantie niet zo hoog doen maar het is perongelijk volgens hem toch te hoog geworden dan hij wilde... wat ik helemaal niet erg vind want ik vind het nu precies goed!

Resultaat nu!

Mijn idee was dus om als ik een staart zou inhebben dat dan heel die staart roze zou kleuren maar dat was echt te hoog geworden. Nu is het net in het overloopje dat ik een staart heb... wauw wat een nederlands! Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat! Ik hoop echt dat het mooi word daarom ben ik heel erg blij dat ik morgen mee naar de winkel ga om verf te halen dat ik zeker niet zijn schuld is als het niet mooi word. De overloop is wel heel erg mooi gelukt vind ik! Het is helemaal geen rechte lijn en dat vind ik juist mooi. Ik vind als het zo recht loopt totaal niet mooi en zo blijft het toch net wat natuurlijker. 

Maar ik ben dus echt heel erg benieuwd naar hoe het morgen gaat lopen!!!!

X


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...