05 June 2015

Eerste fotoshoot

Het was gisteren enorm mooi weer en mijn nicht die had nog een model nodig voor een cursus. Ze moest portret fotografie bij haar curses doen en ze wist niemand om als model te poseren. Ik heb het altijd al een keertje willen doen en gaf me dus op :) De foto's zijn echt enorm mooi geworden en ik wist ook van mezelf niet dat ik zo mooi op foto's kon staan. De eerste paar foto's waren in haar tuin gemaakt.. maar een tuin is niet echt heel erg speciaal en het is moeilijk om daar foto's te maken.








Na een tijdje wisten we niet meer wat voor foto's we moesten maken. Ze had nog wel een wit scherm maar dat is ook niet echt heel erg leuk. En aangezien het toch mooi weer was was buiten foto's maken net zo fijn. Ik vroeg of er in de buurt niet wat was en toen kwamen we al gauw op het idee om naar de bossen te gaan en daar foto's te maken.
Het was vanuit het begin echt een enorm mooi uitzicht om daar foto's te gaan maken. Ik zag de boom stam en ik ging er gelijk op zitten haha.





Toen we met deze foto's klaar waren waren we een stukje verder gelopen. Het was vooral leuk omdat we ook nog veel konden kletsen. Het was soms ook nog moeilijk om een mooi plekje te zoeken. We vonden nog een stukje bij het water waar we ook nog een mooie foto hadden gemaakt.



Hierna waren we ook echt de bossen ingegaan waar we bijna niks moois konden vinden. Het stikte er ook van de muggen en daar hebben we allebei een allergie voor... dat is enorm vervelend. Je krijgt enorm grote bulten en het jeukt nog erger dan normaal. Onderweg kwam mijn nicht op het idee om een foto tegen een boom te maken zodat je de achtergrond had van een boom. Was een goed idee!


We vonden een leuk muurtje/bankje helaas zaten daar mensen op dus het was nog een stukje lopen. Toen we terug kwamen was de zon onder aan het gaan dus je kreeg een heel mooi effect van die zon. 
Een aantal poses geprobeerd alleen omdat de zon zo laag staat moet je heel goed opletten dat je geen schaduw in je gezicht krijgt. De eerste 5 foto's waren wel met schaduw in mijn gezicht en dat was erg jammer want dat waren mooie foto's. Maar dit zijn de mooiste van het bankje. En het zijn ook gelijk mijn favoriete!!!





Op de terug weg naar de auto kwamen we een mooie boomstam tegen waar ik op kon zitten zonder dat mijn broek vies werd. Dus gelijk die kans gepakt en met mn bips erop ge ploft :P




Als laatste kwamen we een leuk brugje tegen waar ook nog een foto gemaakt moest worden. Het was wel leuk want er zat een heel padden koor in het water. Wat echt enorm leuk was om te horen. Ze kwaakt echt heel erg hard en het klonk heel erg leuk. Maar we hadden dus een foto op het brugje gemaakt....



Ik was heel erg blij met deze shoot en ik hoop dat als mijn vader het ook een beetje onder de knie krijgt ik dit vaker kan doen. Ik had nog niet heel veel mooi foto's en nu heb ik er eindelijk genoeg om een nieuw profiel foto te kiezen :D

Ik hoop dat jullie ze mooi vinden en ik hoop ook dat jullie willen laten weten wat jullie favo is :3



GELIEVE DE FOTO'S NIET TE GEBRUIKEN
GRAAG WIL IK DAN EEN MAILTJE ONTVANGEN
MYWORLDASMAUD@GMAIL.COM
ZONIET KAN ER EEN BOETE KOMEN!!!
Bedankt :3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...