20 August 2015

Teken verslaving

Ik heb helaas nog geen post kunnen maken over Europa park I.V.M. de foto's en filmpjes. Het is ook fijner voor me op de posts over vakantie te maken als ik thuis kom dan staat alles op een pc en nu staat het op verschillende laptops. Ik ben deze vakantie vooral veel bezig met tekenen en dan het tekenen van portretten in mijn eigen stijl. Van mezelf moet ik ook meer gaan tekenen en meer creatief bezig te zijn. Helaas zit ik met school wat veel tijd pakt en ik moet ook nog mijn autorijbewijs halen waar ook weer tijd in gaat zitten. Dus veel komt er niet van.
Het liefst teken ik in de Manga stijl maar ik probeer het een beetje eigen te houden en een beetje realistisch. Voor mijn portretten gebruik ik vooral Watercolour en soms Copic Sketch Markers. Maar voor vakantie was waterverf het mooiste en fijnste om te gebruiken. Ik heb een kwastje waar je het water in doet en daar hoef je geen bakje water voor te gebruiken. Ook gebruik ik een aquarel blok met bladen van 300gram per blad, helaas waren ze bijna op en heb ik net een nieuw blok moeten kopen.. alleen zijn dat bladen van 120 gram en waarschijnlijk niet echt goed voor aquarel. Ik ga voor facebook, instagram en deviantart een speciale commission page maken hier. Dat is een pagina waar je kunt zien hoeveel alles kost :) Neem een kijkje op mijn facebook pagina, instagram pagina's (ik heb er twee een was bedoeld voor de creatieve dingen.. alleen daar doe ik niet veel op) en op mijn Deviantart pagina.

Een van de portretten die ik heb gemaakt vanuit Instagram!
Ik gebruik leuke Instagrammers voor het oefenen van portretten.

1 comment:

Karin Joan said...

wauw! wat indrukwekkend! complimenten!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...