18 August 2015

Lush + vakantie!

Het is een lange lange tijd geleden dat ik heb geschreven en iedere x beloof ik weer om veel te schrijven maar ik heb er gewoon de concentratie niet voor tegenwoordig. Ik wil nu ook meer richting zen gaan. Chaotisch in mijn hoofd en chaotisch in heel mijn lichaam. Van vloggen komt het er tegenwoordig ook niet veel van. Nu al helemaal niet sinds ik mijn camera in de zee heb laten donderen.. dus na vakantie hopen dat hij het doet en anders een nieuwe kopen. Ik heb hem nu thuis liggen en ik ben al vanaf 10 augustus in het Zwartewoud in Duitsland. Mijn eerste idee was om iedere dag een stuk te schrijven maar ik had pas de 3e of 4e dag Wifi, dus was dat niet gelukt. Als ik terug ben in Nederland wil ik een heel lang stuk schrijven over de vakantie, dan heb ik ook alle foto's uitgezocht en weet ik precies welke ik kan gebruiken. Maar vandaag was ik naar de Lush geweest waar ik wel wat over kwijt wil.



LUSH FRESH HANDMADE COSMATICS


Wat is Lush?: 
Lush is een cosmetica winkel wat hun producten zelf maakt. Ze zijn erg tegen het testen van producten op dieren en op het maken van producten van dieren zoals bont kragen, dieren kleding, etc. Lush heeft verschillende cosmetica producten: Douchegel, Shampoo, Haar maskers, Gezichts Maskers, Nagellak, vaste body butter, blokken handzeep, bruisballen en nog veel en veel meer. Lush is op heel veel plekken te vinden. In Nederland weet ik dat ze in Utrecht zitten, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Den Bosch en nog redelijk veel plekken maar dat is allemaal op de site te vinden: http://www.lush.com. Daar vind je alle informatie over de producten, waar ze zitten, wat ze doen en vind je hun persoonlijke blog over hun activiteiten en producten. 

Product Review:
We moesten in Franken betalen in Zwitserland dus had ik alleen maar 20 frank gepind. Ik was in de winkel geweest om te kijken wat ze hadden en mezelf beloofd als ik die 20 over houd koop ik wat bij Lush, en dat was ook zo! Het was erg moeilijk kiezen en de manager van de winkel was heel erg klantvriendelijk en was heel erg enthousiast over dat ik Nederlands was. Ze had zelf een vriendin in NL wonen en ze was heel enthousiast over de stroopwafels haha. Ze liet me vanalles proberen, ruiken en ze gaaf veel informatie over de producten. Ik vond het dan leuk om iets van douchgel te pakken dus liet ze 4 verschillende zien. Ook erg moeilijke keuzes welke je dan pakt. Ik heb van die uiteindelijk de Happy Hippy gepakt met Grapefruit geur en extract. Daarna was het nog kijken wat er leuk bij paste en dat was wel iets van bodylotion voor daarna. Ik had het nog nooit gezien maar ze kwam aan met een vaste bodyblok. Ik dacht in eerste instantie dat het zeep was maar toen ze vertelde dat het de vaste vorm is van bodylotion was ik al snel verkocht. Ze deed hem bij me op door eerst mijn arm nat te maken en toen met het blok erover heen te gaan. Wat een geweldige winkel en leuke werknemers! Uiteindelijk heb ik die dus ook maar gepakt :)

HAPPY HIPPY DOUCHEGEL:

Deze douchegel is heel erg fijn. Ik heb de producten van mezelf nog niet gebruikt maar wel in de winkel werden ze getest. De gel heeft een heel erg zachte geur en je hoeft maar een heel klein beetje te gebruiken. Je kunt de gel gebruiken voor je lichaam en voor je haar. Het heeft een erge voedende werking met een goede moisturizer erin. Nadat mijn handen en armen ermee waren gewassen was het na 10 min heel erg zacht. Het is volledig hand gemaakt want er zit ook een leuke sticker op met de houdbaarheidsdatum. Ook staat er duidelijk op wat er allemaal in zit: Water, vers grapefruit sap, grapefruit water, sodium laureth sulfate (om het te laten schuimen), sodium cocoamphoacetate ( Schuim booster), lauryl betaine ( een vegetarische conditioner), Grapefruit olie, Bergamot olie, Frankincense olie, Lactic acid, limonene ( een of andere olie), parfum en methylparaben. 
Het merendeel is dus olie en dus goed voor de vochtbalans van de huid. Ik heb een flesje van 100g gekocht en ik ben benieuwd wanneer ik dat flesje ga missen! Ik ga hier zeker van genieten.


KING OF SKIN BODY BUTTER:

Deze body butter is echt geweldig lekker en erg handig om te gebruiken. Het is een vast blok in de vorm van een leuk kroontje. Er is een nadeel aan dit product en dat is dat het snel smelt dus leg hem op een koele plek. Het is wel een heel fijn blok. Je gebruikt hem gelijk na het douchen en dus niet eerst jezelf afdrogen. Als je klaar bent met douchen doe je hem op en dan laat je hem even inwerken, vervolgens droog je jezelf af en is je huid heel erg zacht en heeft het een goede vochtbalans. Ook dit product is weer handgemaakt met natuurlijke producten waaruit veel verschillende olieën voor de vochtbalans. Dit blok bestaat uit: Fair trade organische Cacao boter, Shea boter (Shea is een boom soort), Fair Trade Bananen :), havermelk, verse advocado, cocosnoot olie, parfum, jojoba olie (zaadjes van de amerikaanse shrub), amandel olie, mandarijn olie, lavendel olie, sandelhout olie, rozen extract, frankincense resinoid. Ook weer veel lekkere producten met een beetje een afrikaans tintje. Zeker een aanrader dit!


Neem zeker een keer een kijkje in een Lush winkel want er zijn zoveel verschillende dingen en voor iedereen wel wat! In Nederland ga ik er zeker nog een keer heen!

Morgen komt er een stuk over Europa-Park!

Bye guys!
xxx

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...