09 September 2015

Tweede gaatje!

De titel zegt het al! Ik heb een tweede gaatje. Voor de gene die het niet snappen:
Ja, dit bedoel ik :3 Ik ben er heel erg blij mee! 


Al een redelijk lange tijd wil ik een tweede gaatje erbij laten schieten, maar ik ben niet echt een heldin als het gaat om in vlees prikken en snijden en ik ben al helemaal bang voor naalden. Ik wilde het laten doen bij Ben's Tattoo shop in Oisterwijk maar helaas was die dicht. We hebben er nog eentje, Mignon een gewone juwelier. Een aantal jaar geleden had ik het daar ook laten doen alleen waren die allebei heel erg scheef geschoten. Ik ben nu ook heel erg benieuwd hoe dat deze zitten en of ze recht zitten. Maar zoals ik het nu zie is het een mooi resultaat. Misschien, heel misschien ga ik hierna voor een 3e gaatje... maar dat weet ik nog niet, eerst even deze laten genezen. 



Voor dit soort gaatjes, 2 dus, heb je ook hele leuke dingen. En zo heb je dat voor alles wel iets. Met een gaatje laten schieten of het nou een piercing is of gewoon een oorbel is het heel verstandig om het goed bij te houden. Ik heb er maar een dagje last van gehad, wat goed is. Het is en blijft natuurlijk een soort wondje wat verzorgd moet worden en wat dus pijn kan doen. 
Ik heb al veel leuke reacties gehad. Het viel nog niet gelijk op bij iedereen maar dat komt vanzelf wel weer. Ik heb gekozen voor een standaard steentje omdat je dat het beste kan combineren met andere oorbellen. Deze moet ik nou 6 weken inhouden en kijken of het na een maand ongeveer genezen is. 
Het is een leuk mode item en als je er genoeg van hebt laat je hem dicht groeien... wat ik eigenlijk niet aanraad want stel je wil een keer weer een 2e gaatje kost het toch wel weer rond de 25 euro. 

Weten jullie een leuke combinatie of heb je nog meer tips?
Laat het hieronder weten ♥

XOXO

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...