06 September 2015

What's on in autumn!

School is begonnen, de koude herfst is er al en het word erger en een hele nieuwe collectie qua kleding. Nederland is weer volledig aan het leren en aan het werken. De kou is weer aan het irriteren en is het dus belangrijk om iets leuks te zoeken om binnen te doen. En er zijn weer veel nieuwe kleding items en trends zoals black en franjes. Genoeg te doen in de herfst!






Het lezen van tijdschriften blijft nog steeds een favoriet van me! Ik heb 2 Abbo's en ik ben er dol op. Ik krijg er veel inspiratie door en het is zeker een vermaak. Het word kouder en het word steeds vroeger donker. Dus het is zeker lekker om dan met een kop thee, comfy kleding en een tijdschrift op de bank te hangen. Ik koop soms wel eens een extra tijdschrift erbij. Ik heb nu een Abbo op de Fashionista en de Girlz. Ik word wel te oud voor de Girlz en ben nu aan het kijken naar een vervanger. Ik ben er 3 jaar lid van geweest en ik vind het nou goed. Op de fashionista heb ik nu al 4 jaar een Abbo en het is ook meer voor mijn leeftijd. Ik zit te denken aan de Glamour of de Cosmopolitan, beide erg leuk en heel dik dus je kan er lang mee doen. Ik heb nu alle tijdschriften van 2015 bewaard en de rest van 2014, 2013 en 2012 allemaal weg gedaan. Het was een enorme stapel maar ik heb er geen ruimte meer voor. Ik ben ook dol op de specials zoals Blogazine, Make-up en Zomerboeken. Dus lekker voor in de herfst!





All about black. Zwart komt veel terug deze herfst. Niet alleen in kleding maar ook in make-up. Zeker zwarte lipstick is helemaal in. Probeer met zwarte lipstick je ogen niet te donker te maken. Ik heb het een keer geprobeerd maar dan krijg je al snel een gothic look. Ook een handige tip is om een lipliner er eerst omheen te doen. Daar kun je makkelijk binnen blijven, schiet je uit maakt het niet dat het op de lipliner komt maar ga je op je huid dan krijg je vlekken en dat word niet mooi. Als je alles erop hebt gedaan is het vaak ook mooi om met foundation en een klein dun kwastje langs je lippen te gaan voor en strak effect. Ik gebruik vaak een donker brons kleurtje op mijn lippen. Aangezien ik al heel wit ben maakt een zwarte me nog witter maar zo nu en dan vind ik zwart wel mooi bij mijn kleding staan. Ik heb een zwarte van de etos.. maar dat vind ik persoonlijk een slechte. Het is een hele vette en het gaat er snel af. Ik moet dus nog even kijken naar een goede maar voor ik dat doe maak ik die van de etos eerst op :3
Ogen worden ook zwarter dit jaar. Ga voor een volle zwarte look met een dikke lijn onder en boven. Een wing boven is natuurlijk ook heel erg mooi en je kunt er veel mee creëren. Maak 2 wings, een onder en een boven en strijk ze allebei naar boven. Of ga voor wit en zwart. Er zijn combinaties zat. Met mascara kun je ook veel testen. Ga voor alleen boven of alleen onder of kijk of je een speciaal kleurtje ervan kan maken. Zo had ik vandaag blauwe miss manga mascara op. Niet slecht en ik kreeg veel leuke reacties erop.




Franjes komen ook weer terug deze herfst. Cowboy look nr 1! Het leukste is aan een leren jas, tas of schoenen. Ik heb nog niet heel veel van deze style alleen dit vestje. Het is erg fijn om te dragen en omdat het wol zo dik is is het ook nog warm. Het is op veel manieren te dragen en je heb er enorm veel items van. Bruin en zwart is het beste te combineren met de franjes. Het maakt je wel stoerder door dit te dragen. Dus zoek veel voorbeelden, probeer het en kijk wat leuk is.



H&M





Boohoo






Asos




21 Forever












No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...