01 October 2015

Ziek zijn



Nu ben ik al weer 3 weken ziek. Het gaat ook niet weg en het word hele tijd erger. Ik heb sinds zaterdag erg last van hoofdpijn en misselijkheid en ik heb al veel gedaan om dat tegen te houden. Het begon met een best erge griep op een zaterdag.



Ik ben toen thuis gebleven omdat ik enorm misselijk werd als ik opstond. De dag daarna ging het best goed en ben ik het dorp ingegaan omdat het een speciale dag was, dat was misschien geen goed idee... ik weet het niet. Die avond kreeg ik heel erg keelpijn. Wat ik normaal nooit doe is in mijn keel kijken maar het deed zo'n zeer, ook met slikken was de pijn ondragelijk. Toen ik in mijn keel keek zag ik allemaal gekke bultjes. Dat had ik dit nog nooit gezien en ik schrok enorm. Ik heb het een paar dagen afgewacht maar het ging niet weg en het werd alleen maar erger. Toen ik erg misselijk werd ben ik toch maar naar de huis arts gegaan om het te laten zien. Ik moest het afwachten en ondertussen ben ik 3 weken verder en heb ik nog 2 keer de huisarts bezocht. Ik heb antibiotica gehad maar daar heb ik heel erg slecht op gereageerd. Sinds zaterdag ben ik heel erg ziek geworden. Ik moet veel overgeven en ik heb de heletijd hoofdpijn. Afgelopen woensdag ben ik nog een keer langs geweest om aan te geven dat de antibiotica niet echt positief werkt. Ik moet stoppen met die pillen en afwachten tot morgen. Is het morgen nou niet over dan moet ik terug voor bloed te prikken wat ik niet echt zie zitten.



Ik moet mezelf meer gaan accepteren en meer buiten komen. Saranne in Oisterwijk is mijn favo tent voor gezonde en lekkere producten. Gisteren heb ik best een tijd buiten gezeten met een heerlijke groente smoothie. Dit moet ik thuis ook vaker gaan doen. Maar dit is dus ook de rede dat ik even een tijd voor mezelf moet nemen.



Ik ben de afgelopen dagen met mijn vader naar de kampina geweest om te fotograferen. Het was erg mooi en vooral de laatste keer was erg leuk. Er stonden heel veel koeien en we hebben zelfs nog een stukje moeten rennen omdat er 2 koeien achter ons aan kwamen rennen. We hadden ons hondje mee dus dat was redelijk lastig.



Misschien dat er vandaag nog een post komt over de Oktober goals. Ligt aan de tijd die ik heb en aan het aantal huiswerk wat ik af krijg. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...