24 September 2015

25 Levensvragen


Ik was iets aan het zoeken van leuke vragen. Het was even zoeken maar uiteindelijk zag ik een aantal leuke op de blog van Vera Camilla. Het zijn leuke vragen waar ik zelf toch ook nog even over na moet denken.



♥ HOE ZIET DE HOMESCREEN VAN JE TELEFOON ERUIT?
Ik heb mijn hondje als achtergrond toen we hem net hadden gekocht. Nu is hij 13 en erg ziek dus ik wil hem overal bij me dragen.

JE LOOPT EEN KROEG IN. WAT BESTEL JE?
hmmm... als ik zin heb in een biertje dan een St. Bernardus abt. 12 of als ik niet zo'n behoefte heb in alcohol dan pak ik een Ice Tea green. 

♥ WELK WOORD GEBRUIK JE EIGENLIJK ÉCHT TE VAAK?
Meestal gebruik ik uhhh of dus.

WAT IS JE GUILTY PLEASURE - OP HET GEBIED VAN TV? 
Ik zou het echt niet weten!

WAT IS HET LAATSTE LIEDJE DAT JE GELUISTERD HEBT?
Pentatonix met een mix van Daft Punk.

NAAR WIE WAS JE LAATSTE APPJE?
Naar mijn tante om te vragen of ze langs komt.

WAT WAS JE EERSTE E-MAILADRES?
maud@hollandmeetserb.nl dit is de website van mijn vader.... gelukkig is het veranderd want ik kon het nooit onthouden.

WAAR KUN JE JE ENORM AAN ERGEREN?
Aan mensen die zich heel erg aanstellen om alles voor elkaar te krijgen. Daar kan ik ook echt heel erg chagrijnig van worden.

WAT IS JE MEEST AWKWARD MOMENT OOIT?
Toen ik op school mijn broek scheurde. Ik zat op een verwarming omdat het erg koud was, het mocht niet en we werden ook weg gestuurd... helaas bleef mijn broek hangen en had ik een gat op mijn billen... dus je zag dus ook mijn onderbroek. Gouw een vest omgeslagen en met een rood hoofd verder lopen.

WAT IS JE FAVORIETE DAG VAN HET JAAR?
Ik denk kerstavond maar het kan ook een random dag zijn dat ik wat leuks ga doen. Of als ik naar een pretpark of dierenpark ga dat vind ik ook super!

WAT IS JE FAVORIETE EMOJI?
De blije smiley met z'n tong uit zijn mond en de smiley met de sneaky lach.


KATTEN OF HONDEN?
Het is heel erg moeilijk om te kiezen omdat ik heel erg veel dieren leuk vind. Maar dan kies ik denk ik toch voor een hond. De kat van de buren is ook echt een schatje want die komt me iedere morgen afscheid nemen als ik naar school ga, dus daar kan ik nog even mee kroelen. Maar ja mijn hondje blijft toch echt mijn kleine schatje!

AMSTERDAM OF UTRECHT?
Amsterdam! Zeker weten! Het is een hele leuke stad met heel veel leuke winkeltjes. Ik denk wel dat Utrecht ook wel leuk is maar Amsterdam trekt me toch wel echt aan.

KOFFIE OF THEE?
Thee, maar een koude koffie van Starbucks kan er ook altijd wel in. 

SERIE OF FILM?
Ik denk liever een film. Ik vind het lastig om een serie te volgen, tenzij deze op netflix staat. En dan het liefst een goede horror film!

Een van de Harry Potter kastelen!
Universal Studio's Hollywood

AMERIKA OF ENGELAND?
Jeetje wat een moeilijke vragen allemaal! Ik ben naar allebei geweest dus dit is een pittige. Amerika had echt hele mooie plekken. Ik ben daar alleen maar bij LA in de buurt geweest en dat was heel gaaf. Ook heb ik een hele rondreis gemaakt door Engeland, daar heb ik dus meer van gezien en ook dat land heeft mooie plekken... Maar ik denk toch Amerika, ook mijn droom land om te wonen.

VLEES OF VIS?
Vlees! Ik zit er vaak aan te denken of ik vegetariër zou worden... maar ik kan vlees echt niet missen.

DRANK OF DRUGS?
Drank!

SPICE GIRLS OF BACKSTREET BOYS?
Spice Girls. Ik weet nog dat we een optreden kregen van 4e klassers die het nummer Wannabe playbackte. Ik heb me kapot gelachen!

SESAMSTRAAT OF VILLA ACHTERWERK?
Sesamstraat! Maar dan wel de oude varianten.

BERT OF ERNIE?
Ernie!

♥ BUURMAN OF BUURMAN?
wow.. wat is dit nou voor een vraag? Buurman ofcourse! 

♥ MEEST RANDOM FEITJE OVER JEZELF?
Ik ben vroeger op mijn gezicht gevallen omdat ik de rekstok verkeerd had vastgepakt :)

♥ DE BELANGRIJKSTE LEVENSLES DIE JE IN JE AFGELOPEN JAREN HEBT GELEERD?
Geloof in jezelf en vertrouw op wie je bent! 




Dit waren de vragen! Gebruik ze als je wil want ze zijn toch niet van mij haha.! 
Ik ga nog even leren en dadelijk rijlessen! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...