24 September 2015

Rijles

Ik achter het stuur!
Het was vandaag de 2e keer dat ik mocht rijden! Het was weer erg spannend om te doen. Eerst moesten we iemand naar huis brengen en dan dwars door Tilburg heen. Het ergste was nog wel dat ik nog nooit door een stad ben gereden, zelf en aangezien mijn schakelkunsten nog niet helemaal geweldig zijn... was het best spannend.
De vorige keer waren we door een rustig gebied gereden zonder stoplichten, maar nu hadden we er ik weet niet hoeveel. Het is gelukkig allemaal goed gekomen, ik ben een keer door een hobbel in de berm gereden en wel een aantal keer problemen gehad met het schakelen.
Volgende week mag ik weer in het donker rijden en dan ook hopelijk op wegen waar je 130 mag! Ik rijd sowieso redelijk hard en dat geeft echt een kik! Een keer had ik dat ik 40 reed op een weg van 80 maar dat kwam vooral omdat het heel erg donker was en ik dus heel erg goed moest opletten.

Ik kan niet wachten tot ik mijn rijbewijs heb! Dan ga ik zeker vaak op pad om steden te bezoeken.

Rijden jullie al? En wat voor een auto zouden jullie willen? Ik wil graag een Peugeot 208 maar ik moet het eerst maar eens doen met de Panda van m'n moeder :)

Xjes!

1 comment:

Chelsey Meijners said...

De eerste paar rijlessen blijven altijd spannend. Ik heb mijn rijles sinds vorig jaar december. Welke auto ik zou willen hebben? Een Range Rover! Haha, een beetje onrealistisch misschien, maar ik vind die auto's zo mooi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...